fy fään de bra

Vill bara börja med att tacka "the one n only" macho lady, som btw oxå fyller år idag, för hon fick mig starta den här skiten, nu kommer ni få läsa en riktig invandrares vardag, måste varna er lite om språket som kan vara lite störande för vissa pers hahah
den här kommer inte uppdateras varje dag ass, har inte tid med sånt men...

 
Denna dag började helt okej,
Började med att missa de två första lektionerna hahah, mentorstid och naturkunskap, vilket är två helt oviktiga lektioner (för mig) so goof for me. Sen vare matteA med darko hahah, som alltid ja sitter läääängst bak i klassrummet o halvsover medan klassens ändå waysa sitter bredvid mig o försöker underhålla/lära sig. När darkos genomgång är över sitter vi två invandrare helt borta o har ingen aning om vad som hänt, sen slutar alla matte lektioner med att läraren får sitta bredvid mig o förklara typ 10ggr vad han nyss sagt.
 
Lunchen ooj oj, fy fään bästa maten asså, spaghetti!!
skiterii ibland äre bara maten i skolan som får mig o stanna kvar istället för att byta till atletica lr något annat gymn. men i atletica får man matkort o är man en invandrar gaaaam klarar man säg inte länge på skolmat,
bufféerna + matkortet = sant  säger ja bara !!

Har nu officiellt kommit sent på ALLA första morgonlektioner den första veckan på kärrtorp, STOLT

efter skolan kom ja hem o åt största tallriken med arros con pollo, got damn asså, min mamma e bäst på laga mat asså måste bara säga dt :P sen ringde invandrare Roro o ville att ja skulle träffa han i IP, så ja langa bredängs bussen o träffa han där, heeelt onödigt egentligen för vi stod bara där o sköt mot ett kerre mål o prata om saker haha sen när folk gick förbi "råka" vi skjuta på dom ett antal gånger, som tur träffade vi "folk" där efter typ 30min av att skjuta på strangers, så d blev nice
efter dt kolla ja på när roro dömde sin match sen splitta vi pengarna 30-70 hahah vilket blev typ 60 kr åt mig :D På vägen hem träffade vi Näsans Krafter som va på väg till nån uzz i rågsved, hoho
Allt för idag, har en känsla på att imorron kommer bli en chill dag asså :P

Kommentarer
Postat av: macholady

haha varsågod ;) och tack för hälsningen, i'm the best i knoooow hahaha



och kom inte med skit va, det va bra skrivet. i löööve it haha

2008-08-29 @ 23:38:49
URL: http://gadjet.blogg.se/
Postat av: macho man

so far så är d ju bara du som vet om min blogg haha

så man måste ju säga att allt blir dedikerat åt dej, lr?

du kanske får göra lite reklam om min blogg :P hahah or not

2008-08-30 @ 00:25:01
URL: http://tusabes.blogg.se/
Postat av: el cangri

hahah skönaste mannen . el cangri goes crazy

2008-09-08 @ 20:12:30
Postat av: el cangri

HAHAHA du e skön. fortsätt komma försent till lektionerna. du blir klassens badboy. skiter i klassen o läraren. Välkommen till den onda sidan/ darth vader :)

2008-09-08 @ 20:20:55
Postat av: el cangri

HAHAHA du e skön. fortsätt komma försent till lektionerna. du blir klassens badboy. skiter i klassen o läraren. Välkommen till den onda sidan/ darth vader

2008-09-08 @ 20:25:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0