it was a lovely day...

When I woke up in the morning love..
And the sunlight hurted my eyes..
And something without warning love..

It was a lovely day, just got confessed
Stack it up, be on my way
A lovely day, lovely day, lovely daaaaaay

I can breathe now without feeling guilt
Everything seems so right and easy

Yesterday was the start of a new, hopefully better, begginning....


Igår träffade jag cath i kyrkan, dt var kul? hahah kunde inte komma på ngt mer åt "ditt" inlägg
men ja ska nog inte skriva här mer på ett tag... ska langa en blondinbella o bara chilla :P
Som ni kanske ser ovan bikitade jag mig igår, hoppas bara inte ja fuckar allt igen som senaste gången...
so far so good

Kommentarer
Postat av: gadjet

machoman, are you inlove eeeey ;)



ne varför är du tråkig för. klart du ska fortsätta med bloggen dummer

2008-10-13 @ 20:24:52
URL: http://gadjet.blogg.se/
Postat av: cath

hahaha tack för den! så intressant var jag xD

aja, men inte sluta blogga! ^^

och askön låt btw ;P

2008-10-13 @ 20:47:02
Postat av: gadjet

är det bara jag som inte vet vilken låt det är :(

2008-10-13 @ 21:27:43
URL: http://gadjet.blogg.se/
Postat av: litow

inlove eey? dt kan man säga, nån i min skola (A)

haha sant cath kunde skrivit lite mer faktiskt, kanske om hur ja träffade dig typ 30ggr överallt i hela sthlm på samma dag, ABF, hallonbergen, sumpan, medis... haha :S

tänker passa på bloggen ett tag, inte för att dt tar någon tid i mitt liv men iaf



låten heter Twista - Sunshine

för dom som inte lista ut det än (macho sister :P)

2008-10-13 @ 21:34:06
Postat av: gadjet

aaaah, i knew it. det är därför du har bråttom överallt ;)



tackar :)

2008-10-13 @ 21:42:40
URL: http://gadjet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0