aaakej

Onsdag hade vi orientering med skolan :O hur ska man släppa lös en invandrare som inte äns hittar till tunnelbanan i skogen haha :S Vi fick som tur vara två o två så ja gick med annah, den ändå bb:n i klassen :D, visste inte att hon o mona va typ bästa kompisar, så hon visste tydligen fett mycket om mig o mina "händelser" i nytorp, så vi hade en nice konversation i skogen :-P Efter dt träffade jag big-T i tunnelbanan o vi åkte till atletica o hon visade runt o sånt, de va grovt faktiskt men ändå inget för mig. Sen åkte vi med bulan till skanstull o langade mc donalds först sen till jensen där mona går, vi ville langa en surprise men det sluta med att hennes lärare kastade ut oss från skolan hahah.
Dagen efter ville deras klass att ja skulle komma tbka :D (aaah stolt) asså ja snackar om atletica klassen men jag kasta dom för gått o chillar nu i kärrtorp. Det ända dåliga i allt dt här var att jag bajsade snett på allt i kärrtorp o kastade lektioner, gjorde aldrig läxor o sånt, så nu när dt visa sig att ja ska stanna kvar är ja screwed upphöjt till 2 (hahah som amir säger) Mina föräldrar var på föräldrarmöte samma dag o dom visa en lista på inlämnade läxor i frånvaro o sånt i klassen, alla i klassen hade typ 10,12 15 min, själv hade man 305 minuter!! ogiltig frånvaro haha nytt  skolrekord på tre veckor :O
Sådant borde gå o fixa med tiden, I guess?

Fredag gick jag hem ganska sent fast än skolan slutat, för de hade nån inomhus fotbollsturnering som min klass inte ville vara med på, hur kan man säga nej till inomhus fotboll?? helt sjuka asså. När jag va hemma o försökte hinna ikapp min klass på matten som ligger 3 kapitel före mig, ringde det på mobilen, dt var bulan (waysa)  alltid med samma hälsningsfras: HOOOLA Carlitoo, esta gravendo ? hahahahahha sköön kille asså, iaf han ville att jag skulle till han o chilla o kanske senare träffa rebs, så ja bangade inte o kastade min miniräknare nånstans o gick. Det var nice i början med bulan o rebs men sen tillslut pallade ja inte med dom längre, då va kan klockan typ 21.20 :O och vi va i medis. Vi hade alla bestämt att vi skulle fira ääb o louwis som fyllde år igår, alla skulle träffas i eken vid nio, så ja gick till bulan först o sen på väg till eken med han såg man ett tåg av tjejer som alla sjöng på arabiska låtar hahaha, det var ääb, big-T, sannush, louwis mm, dom hade kommit från nån tjejmiddag inne i stan, dom hälsade alla på oss sen gick dom alla in till ääb för en snabb förferre innan dom skulle ut igen. Ute stod vi fattiga invandrare o ville in, jag, fresh, mazen o bulan försökte t o m klättra in genom fönstret men men....
När dom kom ut tillslut va hela dalen ute typ o vi gick alla till dalenparken där alla DT:s tog fram sina walkmanmobiler med högtalare o langade varsin låt sådär hahah, det var grov stämning. Det var bara för att underhålla oss under tiden för vi alla vet att vi bara väntade på två saker ass, ni kan lista ut resten. Sen var det bara och köra asså...
Lilla ääb har blivit delfinmyndig :D dt e bara o ringa så vi kan lösa dt på ett lr annat sätt :-P

Dagens högpunkt: OOOW MY DAMN, THIS IS NOT GOOD..  HAHAHAH

Imorron ska ja jobba på cafeterian i IP med roro :O :D hahaha om nån vill förbeställa nåt de e bara o langa sms:P
Ska langa en hockeybag :-P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0