chillnation

igår bestämde ja mig för att kasta all matte för en gångs skull o äntligen gå tbka till träningen :D Har inte gått på nån träning på över 6 veckor :O men har ändå fått vara med på alla matcher :-P
Ja började min debut med att komma 20minuter sent tillsammans med roro, så mina tränare "firade" mig med att låta mig jogga runt planen i tio minuter hahaha :S Mycket hade hänt på den tiden jag vart borta, typ 4 nya hade kommit o provtränat o sånt, hasselito hade rakart sitt kraftiga skägg hahah. Men det fanns en liten mullig arab från vårberg som störde mig fett mycket ass, han trodde han ägde hela laget re. Han skrek på typ alla förutom mig o kanske roro ibland, jag fick senare under träningen reda på att han bara tränat med laget i 1 ½ vecka, då ja tänkte sådär eyy driver den här araben lr, ska ja läxa upp han här o nu. Det första ja tänker på när ja säger "läxa upp" är ju o decka han, men våld löser inget hahah(a) :-P o så kan ja ju inte bara komma från någonstans efter två månader o boxa en provspelare, så ja fick ta o showa han istället :-P en tunnel här o där när vi körde två mål o jag tystade hans håriga ögonbryn resten av träningen.
Jag fick efter träningen lite kritik av tränarna för min kerre kondis hahah men dt går o lösa sa dom, men annars sa dom att ja är bättre fysiskt :O vad dom nu menar med det vet jag inte men ändå o att ja va kallad till matchen, vilket var meningen med träningen idag :-P
När ja kom hem var det scrubs som gällde, as usual :D sen gå o lägga sig. Duschen får inte glömmas :-P

Idag fick ja reda på att ja skulle ha matte prov o sen sluta för dagen :O just när ja kasta matten dagen innan.
Men ja satte mig bredvid klassens import från thailand (han e 19 år re !! haha) men han är ett matte geni, så ja klarade mig tror jag :D
Snart ska ja träffa några invandrare i stan för att köpa nya fotbollshoes :D eftersom mina vapor spräcktes för nån vecka sen :(

Kommentarer
Postat av: Fioreliita

Hahaha..vårberg kidsen alltid så juuh:P

Hahaha..du och din scrubs^^

Awww..pobresiito^^

2008-09-20 @ 01:32:32
URL: http://tusotiis.blogg.se/
Postat av: litow

hahah 127 barn ass :S vad ska man göra med dom :P

scrubs e BÄST!

2008-09-20 @ 18:07:40
URL: http://tusabes.blogg.se/
Postat av: Fioreliita

Hahaha..vadå ass:P

jag är 127-barn juuh^^

jepp, scrubs e bäst!!

2008-09-20 @ 20:20:15
URL: http://tusotiis.blogg.se/
Postat av: nadja

nänä, machoman våld löser iiingenting. bara ibland :P

du som har varit så duktig och tagit tag i plugget så ska du slänga bort allt bara sådär...nä fan nu börjar jag låta som catti :P

2008-09-22 @ 11:50:24
Postat av: litow

hahaha :P våld löser ibland saker ass :D

på tal om cath som ville ha sitt inlägg, är dt verkligen värt det??

hahahha driver :P

hon får dt såsmåningom,nu är dt plugg som gäller??(a)

or not :P

2008-09-22 @ 19:39:51
URL: http://tusabes.blogg.se/
Postat av: cath

hahaha nadja! äre fel och låta som mig elr!? :O Fast det är ju sant att du inte ska slänga allt sådär hihi :P

jaa bäst för dig att du driver "litow"! I'll be waiting for it ;P

2008-09-23 @ 18:29:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0