fy fään de bra - part 2

fy fän asså, vart ska man börja..?
Har gått i kärrtorp i 3 veckor nu, ville verkligen byta dom två första veckorna asså, för dt va kerre with a capital K  !! pallade inte en dag till med dom. Det var mest klassen (N.E.R.D) som va störande för att skolan var annars jävligt bra studiemässigt, med överdrivet många läxor o prov de första dagarna, jag gör ändå bara matte läxorna som alltid. Men med tiden har man ju lärt känna folket, under all nördhet :-P finns det faktiskt skööna personer asså och så har man ju även fixat flera kontakter utanför klassen.
Har även köpt en miniräknare för en lax!! har fortfarande chest pain efter att ja lämna ifrån mig pengarna :( dt kunde gått till andra saker re, fett störande. Men mina nörd vänner har visat mig att man kan spela Super mario o pacman o sånt shit på miniräknaren :D vilket nu får mig o längta till matte lektionerna haha(a)
Igår va iaf en chill dag, efter skolan träffa ja roro i kärrtorp o åkte till sickla C där ja köpte några groova byxor!! senare samma dag gick ja hem till waysan o chillade med blanqui, bulan o gili. De som hände där stannar där asså, fel personer skulle kunna läsa dt o då skulle dt bli knas :-P

Idag vakna ja fett tidigt iaf, vet inte när men ja befann mig i hagsätra 8.00 med roro o kraft näsan, vi fick som tur skjuts av tränaren till hagsätra IP vi va typ en halvtimme sena, men vad mer kan dom förvänta sig från tre invandrare.
Det blev tillslut en lallar match där ja, kraften o howa langade shower men aldrig mål hahah, dt blev oavgjort tillslut o dt blev toffla för oss av tränarna. Mina älskade vapor spräcktes under matchen o de fick silver tejpas, har kastat dom nu :(
hade grova tider med dom ass....   senare åkte ja till farsta C med "El pajaro" för att köpa nya skor men dt sluta med att jag köpte nya hörlurar istället hahah
Imorron är det bul mot bulan, dom ska möta varandra på IP :O enskede - spåret, d kommer komma fett mycke folk asså o ja ska tända bengal med blanqui, dt kommer va grov stämning, sen har ja själv match i nynäshamn :S med kerre laget, kanske d blir mer show då o förhoppningsvis ett mål....

Kommentarer
Postat av: cath

Lilla carlitos har blogg!!

människa jag ska följa din blogg som fan! =D

älska hur du skriver!!

förutom det med att vara försenad och inte komma till lektionerna, huh?! ... det ska vi nog ta ett snack om sen...

2008-09-08 @ 21:08:05
Postat av: nadja

hahahaha oh my, catti hur hittade du bloggen :P jag lovar carlos jag har inte tjallat haha :P

2008-09-09 @ 15:25:49
URL: http://gadjet.blogg.se/
Postat av: nadja

haha catti hur hittade du?

jag lovar carlos jag har inte tjallat....vad jag minns ehe :P



men catti vad tyckte du om de första inlägget tillägnat till mig höhöhö

haha

2008-09-09 @ 15:28:12
URL: http://gadjet.blogg.se/
Postat av: m-man

hahah right...



- nytt inlägg kommer inom kort, kankse detta är tillägnat åt cath? :P

2008-09-09 @ 15:30:29
URL: http://tusabes.blogg.se/
Postat av: cath

neera det va inte du nadja =)moahaha jag har mina kontakter ;)

första inlägget? asgulligt ju! haha =D

jo jag komemr vänta på ett inlägg tillägnat mig nu! ^^

2008-09-09 @ 19:24:11
Postat av: m-man

hahah ja vet vem din kontakt är...

men "ditt" inlägg får väll bli näst nästa:P

nästa inlägg blir på torsdag, groooovt säger ja bara

2008-09-09 @ 21:46:50
URL: http://tusabes.blogg.se/
Postat av: fioreliita

hehe..jag hoppas att du inte tror att det är jag som

har tjallat carlos :P

annars så...:P

2008-09-09 @ 22:28:08
URL: http://tusotiis.blogg.se/
Postat av: el cangri

"jag har mina kontakter" alla vet att det var tinky winky

2008-09-09 @ 22:55:26
Postat av: Jorge cardenas

HIJO, esta bakan la pagina! Cual es tu hotmail??? todos de acuarela criolla te mandan saludos // Jorge

2008-09-09 @ 23:00:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0