helg...+ måndag

Skrev tidigare att lördag skulle va en chilldag men d blev dt fan inte ass
HAde först match med andra kerre laget, där vi först fick kuk sen fick jag rött kort oxå, igen 
efter matchen åkte jag, roro o näsans krafter till liljeholmen hahah för att ta slut på några mc donalds kuponger som hade sista utgångsdatumet då, så vi reeeensade ALLT o lite till, på vägen hem träffade vi howa i slussen o gjorde lite buisness innan vi åkte hem. Efter dt vill ja inte snacka mer ass.....

söndag - the big game
ja vaknade ganska sent för att ja hade kommit hem vid två tiden dagen innan, langade frukost plus lunchen för att vara "taggad" till matchen mot ängby, seriefinalen,
åkte senare till IP o träffade howa o roro, näsans krafter, bulan mm. vi laddade upp med lite godis o pommes sen va dt bara o köra asså. Ja fick starta med näsan som anfallspartner men dt höll inte länge aså. 30 sek efter match starten fick jag en lårkaka av en horunge o ja kunde inte spela på hela matchen :O så ja satte mig i publiken med howa, roro o blanqui o såg mitt lag få ii sig med 2-1 :( så jag, howa o blanqui bestämde oss för att hoppa på en av deras spelare efter som lekte helt farlig under matchen ass, vi chillade utanför omklädnings rummet men ingen i deras lag vågade komma ut, tiden gick o vi hade väntat i 30min re, så vi passade på dt o drog till konsum där vi langa en "snabbis" med bulan oxå. Sen gick vi hela vägen från IP till dalen o snackade om A-B bråken i nytorp, hahaha tider. När vi kom fram träffade jag fresh i eken så ja chilla med han o fick veta att the one n only Immortal Technique !! ska komma till lund den 22sept. Skiterii ass måste bara åka dit då. Så fort ja kom hem va dt REAL som gällde, men dom fick oxå ii sig, i laliga premiären.
Dagens högpunkt:
- the beat kicks then I start rockin idiiot  hahahaha

Måndag blev ja väckt av big-T vid sju tiden!!!! hon tyckte visst dt va roligt o langa en sms-bomb då, men ja bad henne o väcka mig för vi skulle tagga till atletica, my future gymn.. ?, så ja träffa henne vid sandsborgs t-bana o kl va typ 07.45 o dt såg ut som t-centralen mitt i ett ghetto re, har aldrig sett så mycke folk haha o tunnelbanan va värre, invandrare fick åka på taket o sånt hahah. Men när vi va framme kolalde ja på bulans fotbollsträning som va sådär, några satsare hit o dit men dt va ändå chill, sen gick till nåt värdhus där dom langade hamburgar tallrik som lunch!! En av anledningarna till att ja vill börja där :D men tiden blev fett mycket så ja va tvungen o åka tbka till kerre kärrtorp där ja började 11.35 :O En av anledningarna till att ja kanske stannar där hahaha ;P kom även sent idag
- ska ut nu ass

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0