tha request..

Söndag blev som sagt en grov dag. Dt börja med att ja träffa howa o roro i IP, ja trodde verkligen dt skulle vara fullt med folk ass men d va bara massa old foxx o en vilsen neger som spelade fotboll med sig själv vid sidan hahah
Men matchen började "trots" en dålig publiksiffra. Varsin bula på varsin sida av planen, spelet var bra men ingen av dom två gjorde nåt spec :S  Blanqui hade försovit sig o vi hade tänkt o storma planen med bengaler, men när man försover sig glömmer man ju nästan allt hemma, spec huvudet :-P Så han glömde benglarna, men med tiden kom mer folk, invandrare från alla håll, dalen, s-näck, bagis, valla och t o m rinkeby hahaha så d blev bättre stämning. Efter halvtid stod det 1-1, ingen av bulorna hade gjort nåt på plan, så vi hade tänkt o gå tills jag o blanqui träffade rebs, sannush o mona vid sidlinjen, dom hade nyss haft handbollsmatch, så vi gick med dom till grillen o käkade. Fattig invandrare som jag är fick jag låna pengar från sannush, hahah hon kommer aldrig se sina pengar igen asså :-P Vi satt där hela andra halvlek o snackade, sen kom bulan när matchen va slut o sa att hans lag (enskede) hade vunnit med 2-1, lite dåligt för andra bulan (waysa) som ville showa lite för rebs, eftersom dom har gått igenom lite "svåra tider" dessa senaste dagar. Que piña no, dom fick ii sig o vi garvade åt han tills det inte var så roligt längre. 
Dom följde med mig till medis station sen för att ja skulle till church, så där skildes vi åt. Där fick man träffa lite folk som man inte sett på ganska länge.  Jag kastade förresten matchen med kerre laget, pallade inte med dom ass.

måndag va en chill dag, kom tio minuter sent till första lektionen (franska) sen langade vi idrott, jag kastade den p g a lite "hjärtbesvär" (för mycke tid med pipan o andra saker, if u know what I'm saying :-P) hade haft en tid med en läkare innan o dt var inget allvarligt o ja kommer kunna sporta igen om typ en vecka.

Idag kom ja för första gången i tid damnet!! Några pers hade berättat för mig att man kan bli av med studiebidraget om man kastar för många lektioner :O Dt var en 3 timmar lång datalektion där ja somnade typ 2 ggr under genomgången. Efter det var det matteA med darko hahaha :S Dt var läxdag idag o man skulle lämna in alla papper man fått plus arbetat till en viss sida i matteboken vilket ja inte hade någon aning om :-P Så alla hade gjort dt förutom jag :O Ett antal misslyckade försök på att skriva av några klasskamrater tills darko fick syn på mig o sa att vi skulle "ta en promenad" efter lektionen, han sa att ja måste ta några speciella extra matte lektioner ensam med en lärare på mina långraster hahah yeah freaking right.... Ja säger bara -  catch me if u can, you' old haggard :-P
Senare samma dag var det dax för skolfotografering, hela klassen fick ställa sig i rad på scenen i aulan. Fotografen valde som vanligt ut de längsta först, o de skulle få stå upp. Det skulle va en rikitig "pride" för mig asså. Så ja o joan vi sträckte på oss som några dumma invandrare, vi är typ lika långa, men horungen hade langat tuppkam idag så fotografen gav SISTA stå platsen till joan, hahha sen blev jag den som fick sitta i mitten :S den längsta av alla dom korta :-P hahaha

OOOWW
glömde nästan berätta dagens högpunkt: mitt under matte lektionen ringde det på mobilen, det var ingen annan en atleticas rektor :O hon sa att ja har blivit intagen i deras skola om ja fortfarande är intresserad :D
Dfr ska ja kasta skolan imorron o åka med big-T o bulan till atletica där dom ska visa mig runt...


Kommentarer
Postat av: el cangri

bra mannen att du börja lyssna på el cangri komma i tid =). du kan ändå vara cool..genom att sätta många mvg när folk minst tror det om dig, speciellt lärare! =)

2008-09-09 @ 22:51:53
Postat av: Jorge cardenas

Si HIJO! Tiene toda la razon! pero... Cual es tu hotmail?!??

2008-09-09 @ 23:12:24
Postat av: machoman

congrats :)

2008-09-10 @ 23:03:39
URL: http://gadjet.blogg.se/
Postat av: m-man

tackar, "macho man"? dt borde väll vara macho lady, iaf.

Men ja har bestämt mig o kasta atletica o stanna i kärrtorp, mer om dt kommer om någon dag

2008-09-11 @ 17:39:06
URL: http://tusabes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0